sâmbătă, 9 august 2014

Vasile Stoica şi-a încheiat călătoria prin Europa după ce a fost jefuit în Grecia

Vasile Stoica şi-a încheiat călătoria prin Europa după ce a fost jefuit în Grecia

În ultimele luni v-am povestit despre Vasile Stoica şi încercarea lui de a face turul Europei în scaunul cu rotile. V-am povestit şi despre cum am alergat 61 de kilometri alături de el, pe traseul Timişoara - Lugoj. Deşi a ajuns destul de departe, se pare că problemele financiare şi de altă natură, l-au împiedicat să ajungă la final. Mie mi-a părut rău să aflu că nu mai poate continua. În acelaşi timp, această experienţă sper că l-a pregătit mai bine pentru viitor. În continuare vă las mesajul său de acum câteva zile:


Dragi prieteni, vă salut din Turnu Severin! Da! Nu glumesc! Am fost nevoit să mă întorc acasă cu autocarul de la Atena deoarece am avut anumite probleme financiare și am fost și furat înainte să urc pe vaporul spre insula Creta, de unde mai aveam de parcurs sub 100 km până la cel mai sudic punct al Europei. S-a întâmplat acest lucru și pentru că am încercat să economisesc puținii bani pe care îi aveam, dormind prin parcuri.

Este şi vina mea dar şi a anumitor sponsori care întârzie să vireze banii pentru acest tur. Le mulţumesc foarte mult celor care m-au ajutat până în prezent. Dacă nu ar fi fost problema banilor, nu s-ar fi întâmplat ce s-a întâmplat şi aş fi fost undeva în nordul Italiei în acest moment. Sper ca atunci când vor fi suficienţi sponsori să pot continua de unde am rămas. Am să revin cu alte detalii când ajung acasă. Salutare!

Vasile Stoica şi-a încheiat călătoria prin Europa după ce a fost jefuit în Grecia. Cladire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomandări